Ikke prøvd ennå!
"Fikk tilbud om å gi tilbakemelding for å vinne gavekort, var kun dette produktet å anmelde i emailen. Skulle heller anmeldt protein granola med brownie og cherry, for den var KJEMPEgod!! (litt dyr bare). Men disse kapslene har jeg kun brukt i 3 dager, så ikke lenge nok til å gi tilbakemelding. Men har gått på cla før og vært fornøyd. :)"
